martes, 12 de marzo de 2013

Broderi

Sånn litt på siden dette innlegget her,denne gangen kommer jeg ikke med noen oppskrift. Jeg har etter inleggene om kakebordet til Lolas dåp fått en del spørsmål om broderiet, med Lolas navn på, som stod på kakebordet,og hvor jeg har kjøpt det osv.
 Jeg har faktisk sydd det selv, jeg liker også å brodere litt når jeg ikke står på kjøkkenet å kokkelerer eller baker. Har sydd en del av disse navnebroderiene nå, både rosa til jente og i blått til gutter. Syr gjerne på bestilling om det passer sånn for meg.
Skulle du være innteresert så ta kontakt med meg på mail. Helenehjensen@hotmail.com. så sender jeg priser og info på mail til dere som vil ha det. Synes det var greit med ett eget innlegg om dette da det har vært mange som har spurt. Denne gangen ble det altså ingen oppskrift , men kanskje du fikk en gaveide, slett ikke dumt det heller spør du meg. 
                                        Ha en fin dag videre!

No hay comentarios:

Publicar un comentario