lunes, 4 de septiembre de 2017

Intervju og grovt brytebrød.

I dag blir det ingen ny oppskrift her på bloggen men litt reklame for meg selv og en gjenntagelse av min oppskrift på grovt brytebrød,men det tåler vi når dette brytebrødet er en sikker vinner både på frokostbordet og i matpakka.Dessuten trenger vi brød hver dag så en god oppskrift på brød kan aldri gjentas for ofte.
                                   
Jeg bl tidligere i sommer kontaktet av en koselig dame ifra Extra som gjerne ville bruke nettopp min oppskrift på grovt brytebrød til en kampanje for matpakker på deres hjemmesider som du finner her. Du finner forresten mange gode oppskrifter på deres hjemmesider så om du skulle trenger litt inspirasjon så titt gjerne innom der.
                                    
I forbindelse med oppskriften min ble jeg også intervjuet ,så om du vil bli litt bedre kjent med meg og lese gjennom denne supre oppskriften en gang til så finner du begge deler her på Extra sine hjemmesider. Jeg syntes det var veldig gøy og spesiellt at de ville bruke min oppskrift,jeg blogger jo for at flere skal kunne prøve bakverk som jeg syntes er gode. 
                                    
Orginalinlegget finner du her på Bakemester Snipp,så kom dere på kjøkkenet og lag godt brød til matpakkene nå. Og titt gjerne innom snart igjen det kommer nok en super oppskrift på godt brød på bloggen denne uken. Da var det nok med selvskryt for i dag,håper du kikker innom her snart igjen.
                                     
                                   Ha en super mandag!

No hay comentarios:

Publicar un comentario