lunes, 3 de marzo de 2014

Skogsbærcakepops til bryllup nr 2

Brudeparet som jeg lagde den røde og grønne Blomsterkaken til ville også ha cakepops til sitt bryllup, selvfølgelig i sammen fargetoner. De hadde jo allerede smakt Skogsbær cacepopsene mine i det andre bryllupet så de valgte å gå for sammen smaker. Veldig greit for meg , det eneste jeg trengte å variere var dekorasjonene.
Oppskriften og fremgangsmåten på disse skogsbær cakepopsene finner du her på bloggen om du vil prøve deg. Jeg lot dekorasjonen også på disse gå i rødt og grønt , det samme som på Blomsterkaken og jeg holdt temaet til blomster på cakepopsene også.
 Jeg syntes det holdt med to små blomster på hver cakepops.Det ble akkurat passe med dekorasjon syntes jeg og dessuten skulle jeg lage 60 stk så jeg rakk rett og slett ikke å dekorere mer.
 Veldig morsomt var det lell, gøy å bake til bryllup selvom det ikke var noen kjente som giftet seg denne gangen. Husk å kikke innom meg på Instagram, heter Bakemester Snipp der også.
                                 Ha en fin mandag videre!

No hay comentarios:

Publicar un comentario