lunes, 7 de febrero de 2011

Velkommen til min blogg

Mandag 7 februar

Velkommen
Da var det gjort, har lenge hatt lyst til å starte å blogge og da har jeg endelig turt å ta skrittet helt ut. Min store interesse er baking , her i heimen bakes det kjeks,småkaker, brød, rundstykker,kaker og ikke minst pyntes kakene som er det jeg synes er aller morsomste. Jeg er langt ifra noen ekspert så det blir en del prøving og feiling men gøy er det lell. Det blir nok også en del oppskrifter på typisk spansk mat, så dette blir nok en matblogg og ikke en bakeblogg,håper du finner noe du liker her inne uansett.

Mine datakunnskaper er ikke akkurat de beste men jeg er evig optimist og satser på at jeg lærer etterhvert, når mine elever på 12 - 13 år er dataeksperter så må vel jeg kunne klare å få det til også. Ha tålmodighet med meg om det skulle dukke opp litt rare innlegg eller andre finurligheter fra dataverden her inne.

Jeg er dessuten utvandret nordmann (kvinne) og bor i Spania på tiende året, hjelp som tiden flyr. Skylden for utvandringen må nok min kjære høye, mørke Sergio ta. Har derfor også tenkt å skrive oppskriftene på spansk også slik at mine spanske venner kan lære å bake litt. Baking er ikke noe som spanjoler flest bruker tid på nemlig. Så da blir det litt spansk kurs for dere som er norske.

Vel da gjenstår det bare for meg å si velkommen nok en gang, god baking og god blogging.
Helene

2 comentarios:

  1. Her var det mye fint og godt!! ;) gubben har bodd i Spania og lo godt når jeg skulle prøve å si appelsin ;)

    ResponderEliminar
  2. Takk for det Koselig aa hore,skal stikke innom bloggen din ogsa

    ResponderEliminar